Followers

Friday, January 7, 2011

Minggu Orientasi Pelajar Tingkatan 4 SMKA Wataniah

Salam Ukhuwwah.






Alhamdulillah. 134 pelajar hadir pada hari terakhir program. 48 lelaki dan 86 perempuan. Penyusunan tingkatan pun dapat dilaksanakan. Tahun 2011 dengan nama baru mengikut Tingkatan Lima. 

Ada juga beberapa orang pelajar yang telah bertukar ke sekolah lain. Sekalipun lima orang yang mendapat gred E mata pelajaran Bahasa Arab, tapi anda masih dibenarkan meneruskan pengajian di sini. Tahun 2009, seramai 45 orang mendapat PMR gred E Bahasa Arab. Beza sangat kejayaan kali ini.

Tahniah buat Wan Mohd Nasyriq dan Munirah atas kejayaan mendapat Anugerah Pelajar Mithali untuk program ini. Tahun ini bukan cikgu-cikgu yang membuat pemilihan tetapi ianya datang dari undian rakan-rakan setingkatan dengan anda berdua.

Terima kasih juga buat Tuan Pengetua, semua Guru Penolong Kanan, Guru-guru Kanan Mata Pelajaran, semua guru tingkatan 4 dan guru-guru terlibat. Kehadiran dan komitmen tuan mampu menggerakkan dan melancarkan program ini.

Orang yang kuat bekerja, jika ada anugerah itu, orangnya tentulah Penolong Penyelaras Tingkatan 4, Ustazah Rodiah Abdul Latif. Cikgu Noor Hazliana selaku Penyelaras Tingkatan 4 masih bercuti. Atas keberkesanan kerja ustazah, segala kerja yang harus diselesaikan dalam empat hari berprogram mampu dilaksanakan dengan baik. Tahniah Ustazah....

SMKA Wataniah Terbilang Tahun 2015.

No comments: