Followers

Sunday, January 9, 2011

Buku Panduan Pemilihan Kursus dan Program Pengajian di IPTA Mengikut Tingkatan / Aliran SMKA Wataniah Bagi Kemasukan ke Program Pengajian Lepasan SPM

Salam Ukhuwwah.


Alhamdulillah. Esok 10 Januari 2011, maka bermulalah pengisian Fasa 2 permohonan pengajian ke IPTA. Pemohon dikehendaki memilih kursus bersesuaian dan mengisi petak pilihan yang disediakan. Ambillah peluang menggunakan buku panduan ini.

Setelah berusaha beberapa ketika, akhirnya Buku Panduan Pemilihan Kursus dan Program Pengajian di IPTA Mengikut Tingkatan / Aliran SMKA Wataniah bagi Kemasukan ke Program Pengajian Lepasan SPM Sesi Akademik 2011/2012 terhasil.

Kewujudan buku panduan ini sudah pasti akan memudahkan kerja saya nanti dan ianya boleh dimanfaatkan oleh semua pelajar Tingkatan 5 SMKA Wataniah tahun 2010. Saya mengizinkan jika ianya difotokopikan oleh sesiapa untuk tujuan ilmu dan kerjaya pilihan.

Intipati buku panduan ini adalah disusun mengikut kelas/tingkatan anda dengan saya sesuaikan berdasarkan aliran yang anda ambil.

Jika penghasilan buku ini memanfaatkan anda, Alhamdulillah. Jika sebaliknya, janganlah mengeji saya. InsyaAllah saya akan menghasilkan satu buku panduan mengenai penerangan tentang kursus di universiti dalam sedikit masa lagi.

No comments: