Followers

Friday, January 7, 2011

Minggu Haluan Pelajar Baru Tingkatan 1 SMKA Wataniah

Salam Ukhuwwah.









Terima kasih kerana memilih SMKA Wataniah. Tahniah kerana menjadikan sekolah ini sebagai pusat kecemerlangan diri dan ilmu anda. Pada hari terakhir program, seramai 204 pelajar telah mendaftarkan diri. 59 lelaki dan 145 perempuan.

Ada juga segelintir ibu bapa / penjaga yang menjadikan sekolah ini sebagai transit sementara menunggu sekolah lain. Tidak mengapalah jika tempat yang ditunggu itu lebih gah dari sekolah ini tapi amat malang sekali jika memilih sekolah yang kurang kualitinya sekalipun anda akan ditempatkan di kelas / tingkatan elit di tempat baru.

Ketahuilah...... semua pelajar SMKA Wataniah adalah dalam kalangan pelajar elit. Nak memasuki sekolah ini, anda wajib dapat 5A UPSR. Sedikit sangat yang masuk  dengan menggunakan 4A 1B UPSR. Itupun merayu.

Kami di Unit Bimbingan dan Kaunseling sangat menghargai jasa dan budi guru-guru SMKA Wataniah kerana telah memberikan komitmen yang baik kepada kelancaran program ini. Jasa baik cikgu-cikgu dan ustaz-ustazah kami sanjungi.

Kalungan penghargaan juga buat pengurusan yang turun menjenguk kami di dewan. Akhirnya, Tuan Pengetua juga bersama menutuprasmi program ini.

Buat Penyelaras Tingkatan 1, YM Tengku Murhaini binti Tengku Hassan dan Penolong Penyelaras Tingkatan 1, Ustazah Zaimah binti Mohd Saman, kelansungan istiqamah ini sama-sama kita curahkan demi kejayaan anak-anak didik kita di SMKA Wataniah.

Banyak lagi Program Maju Diri Tingkatan 1 tahun ini akan menyusul dan bakal dilaksanakan.

SMKA Wataniah Terbilang Tahun 2015.

No comments: