Followers

Friday, July 15, 2011

Kem Mukhayyam Permata Terbilang Pelajar PMR SMKA Wataniah

Salam Ukhuwwah

Kini tiba pula giliran Tingkatan Tiga seramai 98 orang berprogram. Chalet dan Kem Belatan, Taman Perkelahan Lata Belatan menjadi lokasi pilihan. Suasana mendamaikan jiwa, mententeramkan perasaan berkecamuk dan lokasi selamat. 

13 Julai 2011, Rabu, jam 7.30 pagi hingga 5.00 petang. Dua mata pelajaran dipilih. Bahasa Arab dan Bahasa Inggeris. Saya berterima kasih kepada YM Ustaz Tuan Muhammad, Ustazah Aizam Suhaila, Ustazah Noraini, Ustazah Hasnah, Miss Tg. Murhaini dan Cikgu Noor Siha. Atas jasa, kudrat dan sumbangan antum/theirs, program ini lancar tersusun diadakan.

Buat Hajjah Zainab, Guru Penolong Kanan Pentadbiran dan Hajjah Norma, Pengurus Program Kecemerlangan PMR, terima kasih kerana sudi menjenguk kami berprogram.

Buat kekanda saya, Cikgu Noor Zuraida, terima kasih..... Saya tahu payahnya mengatur program ini kerana setiap tapak diatur, ' nilai ' mesti berjatuhan. Hakikat itu, kita ketepikan. Tapi... kadang-kadang menyeringau juga telinga ini dengan bingitan nyamuk-nyamuk halus yang sedang menunggu hari untuk di' teboh '.

Sabarkan diri kerana untuk anak-anak didik kami. Sesungguhnya.....
SMKA Wataniah Terbilang Tahun 2015











No comments: