Followers

Sunday, June 19, 2011

Program Motivasi Rentas Kejayaan Cakna Cemerlang Pelajar Tingkatan 4 SMKA Wataniah

Salam Ukhuwwah.

Kami ingin rakamkan ucapan terima kasih dan penghargaan selayaknya buat 11 mahasiswa/wi Kolej Universiti TATI (TATiUC) kerana memilih SMKA Wataniah untuk jayakan program sebegini. Kunjungan 6 mahasiswa dan 5 mahasiswi TATiUC diketuai Mohd Izzudin telah memberikan semangat motivasi dengan kelainan cara berguna. 

Pengalaman anda membuatkan pelajar kami di Tingkatan 4 seramai 132 orang sangat teruja dan menoktahkan keseronokkan menimba ilmu. Juga terima kasih dan penghargaan buat rakan lama saya di TATiUC, Puan Noorhayati binti Muhammad, Penolong Pendaftar TATiUC ( bingkisan saya ; dah jadi orang besar le ning. saya masih lagi di sekolah. Tahniah ) kerana cetusan idea murni memilih kami melaksana program di SMKA Wataniah. Datanglah lagi, kami sedia menanti.

Syukran Jaziilan buat Ustaz Ahmad Zaki bin Mohammad, GPK HEM kami yang sudi menutuprasmi program ini. Buat Tok Penghulu program, Fadhil dan Hatikah, cikgu menuntut kudrat anda diganjari pahala oleh-Nya sebanyaknya. Kalian berdua mampu menconggak wibawa menongkah bijaksana mengatur kepimpinan bersahaja. Terima kasih.

Saksikanlah kami berprogram melalui aturan gambar ini..........









No comments: