Followers

Friday, June 24, 2011

Program Lawatan Sambil Belajar Pelajar Kelab Kaunseling & Kerjaya ( 3K ) dan Kelab Pembimbing Rakan Sebaya ( PRS ) SMKA Wataniah Ke Cameron Highlands

Salam Ukhuwwah.

Cameron Highlands dipilih lagi tahun ini untuk lokasi lawatan/kunjungan pelajar SMKA Wataniah. Seramai 33 pelajar terlibat, 3 guru pengiring dan selebihnya disertai oleh anak-anak cikgu.

Hari pertama, sebaik sampai pada 21 Jun 2011, kami terus ke Big Red Strawberry Farm. Hari Kedua, Sarapan pagi di Tanah Rata, seterusnya ke Taman Teknologi MARDI, Ladang Teh ' Bharat Tea ', Cactus Point, Time Tunnel Museum. Malamnya, jalan-jalan sekitar hotel penginapan di Brinchang.

Hari ketiga, kami ke Pasar Cameron Highlands ( pasar sayuran ) dan ke Taman Rama-rama. Kemudian meneruskan perjalanan pulang.

Mungkin atas kertas, nampak biasa-biasa saja, tapi ada juga ahli rombongan yang nak ikut lagi kita punya trip rombongan Tingkatan 2 pada 19 - 21 Julai 2011 nanti. Katanya, tak puashati lagi dan sangat menyeronokkan. Makan angin dengan kawan-kawan sangat berbeza kalau nak dibandingkan datang dengan keluarga.

Apa-apapun, kami pulang dan tiba dengan selamat. Pemandu bas kita, Abang Wan dan Abang Man memang cekap dan berpengalaman dalam pemanduan mereka.

Kami abadikan kenangan kunjungan kali ini dalam beberapa keping gambar ini....
















No comments: