Followers

Sunday, May 2, 2010

'Ulya 09 Edisi 10

Salam Ukhuwwah.


29 April 2010, Khamis, saya diberikan sebuah Majalah Sekolah yang baru. Cantik ilustrasi rekacipta yang menarik. Isi yang memukau benak ilmu. Tahniah buat Editor, Nik Mardhiah dan Sidang Redaksi.
Ketebalan 230 muka surat. Banyak berita termuat. Bila muka surat dibelek-belek, saya terpegun pada dua paparan, muka surat 68 dan 69. Gaya penceritaan pengalaman Nik Mardhiah dan rakan yang lain.

Kejayaan peringkat daerah Besut bergelar Johan dalam Karnival Pendidikan Kaunseling Kerjaya Kategori Sketsa pada 6 Mei 2009 di SMK Nasiruddin Shah telah melarik kembali imbauan ingatan. 

Mewakili daerah Besut ke peringkat negeri Terengganu di UiTM Dungun pada 11 Mei 2009 sekalipun hanya tempat ke-empat diperolehi. Sungguhpun begitu, pengalaman ini sukar dicari. Tidak mampu ditemui di jalanan. Tiada siapa yang tahu, banyak pengorbanan diberikan. Jerih penat berjuang. Tiada yang mahukan kekalahan. Tapi ingatlah, ada lagi pasukan yang lebih baik dari kita.

Saya sebenarnya berbangga, kagum dan teruja dengan kehebatan pasukan sketsa ini. Terima kasih buat Nik Mardhiah, Farhan, Faris, Fakhrul, Syukur, Faizee, Ilyana, Hasmah, Hasbullah, Azam, Anisah dan Nurul Fatihah.

Saya sememangnya dekat dengan kalian. Terima kasih

No comments: