Followers

Saturday, May 8, 2010

Tamrin Nuqaba' SMKA Wataniah Tahun 2010


Berjaya. Kalimah kejayaan bila perancangan susulan pelaksanaan selesai sempurna terlaksana. Bagaikan lama sudah terencana. Harapnya penglibatan semua terjelma. Memang begitu jadinya.

Kehadiran guru dan penceramah undangan menepati aturan tentatif terjadual, menambah keringanan tugasan bersama. Jika semua memahami, semua menyetujui, sepakat memberi khidmat dan tanggungjawab, perjalanan menjadi mudah dan senang dalam mesra dan senyuman.

Pilihan tarikh 6, 7 dan 8 Mei 2010, hujung minggu Jumaat dan Sabtu. 80 peserta. Pelajar terpilih, hebat akhlak, kualiti akademik, tinggi hasrat, cita-cita membangun, sahsiah diatur tapak hari ke hari bertunjangkan perubahan. Merekalah kader, merekalah harapan untuk membimbing ahli usrah pelajar lain. Tahniah!. Anda terpilih. Anda hebat.  Pengurusan cetuskan. Kami gerakkan. Anda laksanakan. Hasil dan kejayaan adalah milik bersama.

Tahniah Program BADANI ( Badan Dakwah dan Kerohanian ) atas kejayaan program ini. Laksanakan lagi sebegini seperti ini atau lainnya dengan pilihan pelaksanaan kejayaan yang berkualiti dan dikagumi.

No comments: