Followers

Thursday, December 2, 2010

Jumpa di Majlis Reunion X-Syariah KUSZA Batch 1997-2000

Salam Ukhuwwah.


Esok adalah pertemuan bersama rakan-rakan sekelas sewaktu mengikuti pengajian peringkat Diploma di Kolej Ugama Sultan Zainal Abidin ( KUSZA ) dalam Diploma Pengajian Islam (Syariah).

4 Disember 2010. Jam 11.00 pagi bertempat di Sumai Hotel, Batu Buruk, Kuala Terengganu. InsyaAllah, sebagaimana dirancangkan, tiga tenaga pengajar telah memberikan persetujuan awal untuk hadir bersama isteri masing-masing. Terima kasih buat Ustaz Haji Wan Abdullah bin Wan Salleh, Ustaz Mohamad bin Embong dan Ustaz Mohamad Ali. Ustaz Abdul Halim bin Awang, kini Timbalan Mufti Kerajaan Negeri Terengganu, yang pernah menjadi penyelia tesis saya tidak dapat menghadirkan diri kerana punyai komitmen lain.

Rasa terhutang budi buat rakan, Ustazah Noorhayati Muhammad, Ustaz Rostam dan Cikgu Haslizani ( Sarjan ) atas komitmen antum, susah payah mengatur, akhirnya program ini dapat diatur dengan baik. InsyaALlah jumpa esok.

Bersama kita memeriahkan majlis esok. Setelah 10 tahun berlalu, kini kita bertemu. Datang bersama suami/isteri, anak-anak dan keluarga masing-masing.

Semoga Allah memberkati majlis ini dan memberikan keselamatan perjalanan pergi dan balik. Amin...

No comments: