Followers

Thursday, May 5, 2011

Program TAKLIF ( Pemantapan Tanggungjawab Ibubapa & Anak ) SMKA Wataniah Tahun 2011

Salam Ukhuwwah.

Saya menjangkakan kejayaan program ini setelah ianya selesai diadakan. Memang telahan itu tepat. Ini adalah kali kedua SMKA Wataniah dipilih untuk diadakan program sebegini hebat.

Terima kasih Yayasan Pembangunan Keluarga Negeri Terengganu ( YPKT ).Penceramahnya cukup hebat dan terkesan kepada hadirin. Saya mengandaikan konsep atau tema program mirip ESQ dengan paparan tayangan dan muzik iringan yang meremang susuk diri.

Kehadiran juga boleh dibanggakan sekalipun ibu bapa/penjaga pelajar Tingkatan 3 tidaklah ramai kerana pelajar yang dipilih hanyalah 98 orang. Inilah pilihan mereka. Saya asalnya ingin memberikan peluang ini kepada pelajar Tingkatan 5 ( SPM ) kerana bilangan mereka ramai, 158 orang. Dan tentunya ibubapa/penjaga akan ramai hadir sesuai dengan ramai bilangan pelajar. Tapi... konsep taklif hanya sesuai untuk pelajar yang berumur 15 tahun sahaja. Tidak mengapa.

5 Mei 2011, Khamis, Jam 8.00 pagi hingga 1.00 petang, bertempat di Dewan Haji Abdul Latif, SMKA Wataniah dan ..................... SMKA Wataniah Terbilang Tahun 2015 akan terlaksana nanti.

Jumpa nanti pada 7 Mei 2011, dalam Program Motivasi " Anak Idaman Ibubapa ".







No comments: