Followers

Sunday, August 29, 2010

Berbuka Puasa Bersama Gu

Salam Ukhuwwah.

Perjumpaan ni atas ehsan Abe Jue. Katanya 10 orang nak datang. Tapi tak jadi. Lokasinya di Restoran Chengmai, Kota Bharu pada 27 Ogos 2010 yang lalu. Tapi tak apa lah. Mana yang hadir tu, kira bagus dah tu. Ingatan kembali pada gu-gu lama masa mengaji di Maahad Muhammadi Lelaki, pah tu sambung ke KUSZA dan ke UPM. Kami tetap bersahabat. Syukur kerana duduk pun dekat-dekat juga. Senang berhubung dan senang berjumpa.

Menu yang sangat menyelerakan

 Nak perkenal sorang2 ni. From left, Mat Yie ( Yusri bin Mohd Yusof ). Pegawai di Pejabat Agama Tumpat. rakan sekelas masa di MML, Tingkatan 5F, Abe Dir ( Mohd Fadzil bin Che Salleh ), Guru Cemerlang Bimbingan dan Kaunseling di SMK Melor, Kelantan, Mat Jue ( Zununi Azhar bin Said ), Guru jQaf di SK Kg Baharu, Kuala Besut, Pijer ( Mohd Hafizan bin Alias ), Guru jQaf di SK Kampung Raja, Besut dan ............... ambo lah.

Sambung lagi ....... Kanan sekali, Abe Jue, rakan sekelas masa di MML dulu.Tingkatan 5F. Dhobit dia dulu. Mohd Zuairi bin Hamzah, Pegawai Agama JAKIM. Lo ni duk di IPD Hulu Terengganu, Kuala Berang.

Tahun depan buat lagi lah. Ajak ramai2 lagi gu2 kita.

No comments: